Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 decembrie 2009

asteptare ..........

Unde fac craciunul? Nu il gasesc pe Mos Craciun, interesant a fost sa vedem (eram intodeauna cu cineva cand il cautam) reactia oamenilor, speriati de-a dreptul, uimiti si fericiti ca ei sunt normali, noi nu eram dupa reactiile lor. Cred ca multumeau cuiva ca ei sunt in rand cu lumea. Revenind la subiectul meu le-am intrebat pe Mag si Ga unde isi fac /craciunul, acasa mi-au spus ele si apoi m-au intrebat unde il fac eu, la voi raspund eu. Hehehe. Fericire mare, stabilit.
Dar stai ca parca vreau o plimbare si una peste alta acum scriu din haeroport maica plec in Milano(pe langa) si in urma cu cateva ore mi-am luat biletul (fff ieftin). Avionul are trei ore intarziere...ba nu mai are cinci. Stau langa doi tipi si o tipa italieni, au aproximativ varsta mea sunt interesanti si toti draguti. M-am dus la chiosc si am cerut cel mai ieftin ziar, vanzatoarea: ''Dar ce ziar te intereseaza''...(eu stiam ce ziar ma intereseaza ieftin si gros sa stau pe jos, hehehe). Uite asa m-am asezat langa ei, eu mi-am gasit locul ei m-au primit. Citesc ce citesc scot laptopul....si unul dintre ei ma intreaba daca merge wireless, nahh uite ca ma incurca engleza acum, nu cred ca este vorba de emotii sau sa ma fi luat prin surprindere? Un tip a venit sa ma intrebe acelasi lucru(ACUM) in timp ce scriu, de aceasta data pe romana, acest tip intrebase pe cineva dintre angajatii de aici de ce nu merge conectarea, acestia i-au spus poate ca din cauza ca sunt multi logati in aeroport; hmmm amandoi ne uitam daca ar putea fi mai multi logati si radem. Oare a fost o rautate? Nu cred, in timp ce ma plimbam pe aici am vazut un concetatean care a scuipat pe jos, e inregula pentru e acoperit aeroportul, saliva nu ingheata; ies la o tigara dau sa dansez pe manele; ia te uita ce bentita roz are fata blonda, uita-te si la astia poate au crescut si s-au inmultit aici(PS: eu nu sunt rasista, dar recunosc ca anumite comportamente le au doar unii). Totusi socializarea continua.....

Un comentariu:

  1. Asta da Craciun! Sa te gandesti si la mine cand o sa te plimbi pe acolo! Sarbatori fericite! :-*

    RăspundețiȘtergere